.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ساری: نظام مالیاتی کشور نیازمند بازنگری است

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مالیات دریافتی از مردم برای مردم صرف نمی شود خواستار بازنگری در نظام مالیاتی کشور شد.


نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت احمدي نژاد نيازمند مديران فعال، قوي و با انگيزه است و مديريت ضعيف در اين دولت جايگاهي ندارد.

"سيد رمضان شجاعي" روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان ساري در فرمانداري اين شهر افزود: مديران و مسوولان اين شهرستان بايد بكوشند تا مشكلات و كمبودهاي موجود را مرتفع كنند.

وي با بيان اينكه قانونگذاري و نظارت بر اجراي آن از وظايف مهم نمايندگان مجلس است، افزود:براي نظارت بر اجراي قانون نيازمند همكاري مديران و مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي هستيم.

وي تعامل، هماهنگي و همكاري نمايندگان و دستگاه‌هاي اجرايي را يك اصل دانست و تصريح كرد:در غير اين صورت تحقق آرمانها و جلب رضايت مردم امكان‌پذير نخواهد بود.

شجاعي افزود: مازندران به رغم دارا بودن پتانسيل‌هاي فراوان از قبيل دريا، جنگل و ساير مواهب طبيعي، با مشكلات و كمبودهاي فراواني روبرو بوده و عقب مانده نگاه داشته شده است.

وي با بيان اينكه مواهب مازندران به معضلات اين استان مبدل شده است، از فرودگاه ساري، راه‌هاي مواصلاتي و وضعيت راه آهن مازندران به شدت انتقاد و تصريح كرد: اين مشكلات در شان استان توريست پذير نيست.

اين نماينده از كمبود فضاي سبز و پارك‌هاي تفريحي در ساري انتقاد كرد و افزود:به رغم مركزيت اين شهرستان مراكز تفريحي در غرب اين استان متمركز است.

وي با اشاره به عملكرد مسكن و شهرسازي گفت: اين دستگاه اجرايي با انجام پروژه‌هاي منطقي مي‌تواند در بهبود وضعيت ترافيكي شهر موثر باشد.

نماينده ساري در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: آثار ماليات‌هاي پرداختي در ظاهر شهر پيدا نيست، همچنين بيمه نيز جوابگوي خسارات كشاورزان نمي باشد.

وي از عملكرد بانك‌ها نيز انتقاد كرد و افزود:اين موسسات ملي به جاي خدمت‌گزاري به مردم، به تجارت مي‌پردازند.

" علي اصغر يو سف نژاد" ديگر نماينده ساري در مجلس شوراي اسلامي نيز در سخناني گفت : رضايت‌مندي مردم در عرصه‌هاي مختلف اعم از فرهنگي، اقتصادي، سياسي و غيره بايد در اولويت باشد.

وي تصريح كرد مسوولان كشور به تنهايي نمي‌توانند انجام وظيفه كنند و بايد به صورت تيمي در اختيار مردم باشند.

وي گفت: به رغم اختلاف سليقه و ديدگاه‌هاي گوناگون، اعتقاد به نظام ولايي و اطاعت از مقام معظم رهبري، از جمله موارد اصلي است كه موجب تعامل و همكاري مسولان و خدمتگزاري آنان مي‌شود.

وي از كليه دستگاه‌هاي اجرايي خواست تا اطلاعات و عملكرد خود را در اختيار فرمانداري بگذارند تا نمايندگان مربوطه بتوانند بر اساس آن وظايف خود را انجام دهند.

يوسف نژاد افزود: تلاش دولت نهم و نگاهش به شهرستان ساري نسبت به دولت هاي پيشين، ويژه است و مسوولان شهري نيز بايد از اين توجه نهايت استفاده را بكنند./


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 تير 1387
تمام مسائلی را که ایشان گفتند آیا در زمانی که خودشان مدیر اجرایی بودند انجام می دادند و اصلا اعتقادی به آنها داشتند که حالا برای دیگران نسخه می پیچند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عرفان 8 تير 1387
جمله آخر آقاي يوسف نژاد خيلي جالب است. ايام انتخابات خود را اصلاح طلب جا مي زد اما الآن به انتقاد از دوران اصلاحات و تمجيد از دولت نهم ميپردازد. واقعا يكي از دلايل شكست اصلاح طلبان همين نيروهاي نان به روز خور نيستند؟!
حسين ك 14 تير 1387
سلام به نظر ميرسد كمي بي انصافي است كه بگوييم آقاي يوسف نژاد خودش را به طرق هاي مختلف جا مي زند ايشان نمايده بسيار قوي و با سواد هستند و نيازي نيست از واقعيتها دور باشد انصافا در دوره آقاي احمدي نژاد
نگاه به كمر بندي جنوبي ساري بيندازيد پس خدمات در دوره آقاي احمدي نژاد به شهر ساري شده و آقاي يوسف نژاد واقغيت را گفته كه به رويت مردم مي باشد ضمنا شما فقط ابتداي روستاي آهي دشت سري بزنيد زميني كه با حمايت علي اصغر يوسف نژاد جهت احداث پل بزرگ تهيه شده در دولت احمدي نژاد بودجه 50 ميليوني گرفته كه پل تا يك هفته ديگر به بهره برداري ميرسد افراموش نشود زمين احداث با تلاش نماينده ساري آقاي يوسف نژاد از آقاي ابراهيم روشن گرفته شده و يادگاري از تلاش نماينده ساري و مهمتر ابراهيم روشن مي باشد ساري سه كيلومتر روستاي آهي دشت 200 متر داخل محل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.